Fashion.hr Week in Zagreb

Follow

Hello!

The past week has been every fashionista’s dream! I’m talking about one of the biggest and most important fashion shows in Croatia – Fashion.hr. I had the privilege of being there, and had a chance to see my fellow designers new collections for the first time! Congratulations to all! 🙂

For this post I decided to show you my Fashion. hr outfits.

I’m especially proud of my Thursday evening outfit, cause I wanted to try something new and I really stepped out of my comfort zone when  I decided to wear those pink pants! They’ve been in my closet for a couple of years and I never wore them until now! I was inspired for wearing them when I bought my new dark green lace top from Zara. They were a perfect match! 🙂

My other two outfits were all black. Black is the usual color of choice for me!

Wednesday outfit was black turtleneck, black bow around my neck, straight cut pants and silver shoes.

For Saturday night, which was  FHR ‘grand finale’, I chose Fashion Machine blouse with ruffles, black leather midi skirt, Mango black velvet clutch and elegant heels by Le Edo ( the most comfortable high heel shoes I ever wore!). You can buy them at Mass and they are really affordable!

Love you all and hope you like my outfits! ❤

 

Bok svima!

Prošli tjedan je bio tjedan iz snova za svakog ljubitelja mode u Zagrebu. Zašto? Zato jer se prošli tjedan održavao Fashion.hr – i to cijeli tjedan!

Bila mi je čast i zadovoljstvo prisustvovati ovom događaju i vidjeti najnovije kolekcije poznatih hrvatskih dizajnera. Čestitke svima! 🙂

Za ovaj post sam odlučila pokazati svoje odjevne kombinacije za 3 večeri na FHR.

Moram reći da sam najponosnija na svoju kombinaciju za četvrtak, jer je ona predstavljala izazov za mene u smislu da sam morala izaći iz svoje zone komfora (koja se uglavnom sastoji od crne boje) i ući u roze hlače! To su hlače koje imam već godinama, a do sada ih nikada nisam obukla. Za ovaj outfit me inspirirala nova Zarina tunika od tamno zelene čipke koju sam kupila taj dan. Prekrasna je i još uvijek je možete naći u Zari!

Moja druga dva outfita su se uglavnom sastojala od crne boje, sa primjesama srebrne.

Za prvu večer sam nosila crnu H&M dolčevitu, crne DKNY hlaće ravnog kroja i srebrne cipele  (Zara).

Subotnja večer, koja je ujedno i ‘grand finale’ FHR-a, je bila u znaku Fashion Machine končane bluze sa volanima, crne kožne midi suknje, okrugle clutch torbice obložene baršunom iz Manga i crnih elegantnih cipela na potpeticu  marke LeEdo. To su ujedno najudobnije štikle koje sam ikad nosila!! Kupila sam ih u Massu, i to po genijalnoj cijeni, s obzirom da je bilo sniženje.

Ljubim vas i nadam se da će vam se svidjeti moji lookovi! ❤

 

img_20161012_204423

img_20161013_232605

img_20161016_130935

 

I’m wearing:

H&M black turtleneck

DKNY straight cut pants

Zara silver shoes

Backpack – Street box Zagreb

Lace top – Zara

Mango clutch

Pink high waist pants – Zara

Over the knee boots- Solewish.com

Fashion Machine blouse with ruffles

Faux leather midi skirt – Bershka

High heels – LeEdo

 

 

 

 

 

Leave a Reply

